woensdag 29 december 2010

En dit was dan 2010

we hebben het jaar weer bijna vol gemaakt en de uurtjes tellen al weer af naar 2011.
Maar niet voordat we 2010 van ons afgeschreven hebben, 2010 was voor mij een bijzonder jaar waarin voor mij/ons persoonlijk erg veel gebeurde.

Ons huwelijk en de tijd van voorbereidingen was een ongelofelijk mooie en leuke tijd.

_MG_9119
Daaropvolgend natuurlijk de Bali reis (waar jullie binnenkort het vervolg van lezen) echt onvergetelijk allemaal.

Afb1058

Maar er zijn  natuurlijk meer dingen gebeurt dit jaar,
hieronder een kleine opsomming.
Een ongelofelijk leuk Grieks thema feest (in Griekse kleding) bij Mart Marja en Celeste.
de korte vakantie in Langweer, het musicalgala met Pia Douwes in Kuelen, ons eerste volkstuintje (oogst was tot nog toe een paar aardbeien en vele bloemen), Roze zaterdag, gay pride, de beelden tentoonstelling op het Lange Voorhout, 750 jaar Goudriaan, huwelijk van mijn nichtje en ga zo maar door ieder weekend was er wel iets.
1 van de hoogtepunten van dit jaar  is Lucky onze nieuwe hond, die nu al zo bij ons hoort dat we ons niet kunnen voorstellen hoe we ooit zonder haar geleefd hebben.



Afb1504


Al met al een lekker jaar en we zijn klaar voor het jaar 2011 ben benieuwd wat dat gaat brengen.


Dit jaar hoop ik ook nog te horen of ik ben gekozen in de ondernemingsraad van mijn werk, best spannend, ik doe nu samen met 2 andere kandidaten mee aan de spannende verkiezingsstrijd, op 31 december gaan we de uitslag horen en dat is best spannend.

En zo blijven we lekker bezig en hobbelen we  naar het nieuwe jaar.
Ik wil graag iedereen die me dierbaar is alvast op deze manier een ongelofelijk leuk, spannend, inspirerend, mooi maar vooral gezond 2011 toewensen.


Alle goeds,


Cees