zondag 22 mei 2011

Hoe verder na de Facelift..

Nee,  het is niet wat je denkt, heb geen facelift gehad maar heb nog steeds die ouwe vertrouwde kop.

Foto1735

Maar wel heeft mijn weblog een facelift ondergaan (wilde weer eens wat anders)
Dus nu het bijna is klaar dacht ik kom laat ik is een stukje schrijven,

Echt een hele tijd niet geschreven.

Het lag er niet aan dat ik geen inspiratie had, maar het ontbrak eenvoudig weg aan tijd om eens rustig achter de schrijfmachine te zitten.
Van alles kwam op ons pad zowel in het werk als privé.
Gelukkig meest leuke dingen, de eerste 5 maanden van 2011 zijn niet ongemerkt voorbij gegaan.
Op mijn werk mijn lidmaatschap in de ondernemingsraad, wat voor mij erg leerzaam en interessant is, er komen erg veel dingen en zaken op mijn pad.

Op privé gebied ook geen rustig kabbelend meertje de afgelopen maanden, diverse culturele uitspattingen en gezellige uitjes en niet te vergeten de nodige verjaardagen.

Een paar hoogtepunten zijn de show Dreams Live van Frank Wentink


Dit is een ongelofelijk mooie show met fantastisch eten, echt een belevenis die ik iedereen kan aanraden

Verder zijn we bij de voorstelling  Masterclass van Pia Douwes geweest, hierin speelt zij Maria Callas een echt kippevel stuk, ook weer een aanrader.


Naast het culturele hadden we thuis erg veel aanloop en gezelligheid,kortom er was genoeg te schrijven maar de tijd ontbrak.

En nu dan mijn nieuwe uiterlijk waar ik aardig aan gesleuteld heb maar dat nog niet klaar is.
Ook dit is erg leuk om mee nezig te zijn.

verder ben ik naast mijn eigen weblog www.ceesterlouw.blogspot.com bezig met een Website voor Dick (http://www.wix.com/dickluchsinger/dichter ) dus de echte crea bea aan het werk

Nou goed ik blijf jullie weer trouw op de hoogte houden en zie uit naar jullie commentaar, adviezen op mijn nieuwe uiterlijk,

Alle goeds en liefs van,

Cees