maandag 22 juni 2009

Opnieuw begonnen

 

Wat fijn dat jullie mijn nieuwe weblog hebben gevonden !

je zult  je misschien afvragen, waarom nu al iets nieuws je was nog maar net begonnen aan je eerste weblog.

Kan alleen maar zeggen je hebt helemaal gelijk, maar ik heb er een uitleg bij.

Het is eigenlijk net als bij het betrekken van een nieuwe woning, je zet eerst alles neer en daarna ga je slepen met het interieur, de bank hier de stoel daar, net zolang tot het naar je zin staat en je er een goed gevoel bij hebt.

Dat gevoel kreeg ik maar niet met mijn vorige weblog, daarom heb ik afgelopen weken gezocht naar een alternatief en gevonden, en zie hier het resultaat.

Ik hoop dat het een beetje bevalt, en dat de blog met plezier kan worden gelezen.

En heb je suggesties, schroom niet en vertel ze me, veel plezier.

Overigens kun je m’n oude blog nog steeds bekijken op www.ceesterlouw.punt.nl .

 

Dus geniet van alles en vooral van je leven,

 

Cees