dinsdag 30 juni 2009

Alweer geen saaie week

Ook deze week viel er weer genoeg te beleven in huize Terlouw-Luchsinger.

Op woensdag waren we officieel 18 jaar samen en dat hebben we die avond gevierd in de bistroquet te Den Haag erg lekker.

Het was heerlijk weer dus lekker buiten op het Voorhout op het terras van het restaurant gezeten en daar genoten van een prachtig drie gangen menu.

Onder de eeuwen oude bomen van het totaal gerenoveerde Voorhout, met een wat minder oude droge witte wijn, lekker zitten genieten.

Het is een echt markante plek in Den Haag, we hebben genoten van alles en iedereen wat aan ons voorbij liep en fietste.

Van Diplomaat tot kunstenaar, heel apart sfeertje daar.

De dag daarna naar de CRAZY SUMMER PARTY BBQ geweest van mijn werk, was  vrolijk en gezellig.

Enige nadeel was de weg er naar toe.

De weg naar Bilthoven waar de BBQ werd gegeven was loeidruk in de spits, maar we (ik en nog 3 andere collega’s) hebben het onderweg erg gezellig gehad.

Na al dat feesten en en gezelligheid was het de bedoeling om vrijdagavond een relaxavond te hebben op de bank met televisie en  een goeie film.

Helaas ging dat niet helemaal door.

Ik ging na het eten met Robbie uit (die erg nodig moest) maar helaas beleven we steken in de lift, we bleven hangen tussen de 7 e en de 6 e verdieping.

God zij dank heb ik geen claustrofobie, maar Robbie werd erg onrustig, bleef maar rond lopen, terwijl ik de hele flat probeerde te bereiken met het lift alarm, had niet echt veel succes.

Ook mijn mobiel lag thuis, het schoot allemaal niet op.

Na lang bellen en roepen had ik contact met een buurvrouw die ik heb gevraagd om de liftservice te bellen en Dick te waarschuwen, dus dat liep.

Buurvrouw maakte zich erg veel zorgen, had ik wel genoeg lucht vocht en uithoudingsvermogen om dit te overleven.

Ik maakte me meer zorgen om Robbie, die werd erg onrustig, ik heb hem opgepakt en heel dicht tegen me aangedrukt, z’n hart ging als een gek tekeer, ik sprak hem rustig toe en haalde hem aan en hij werd gelukkig steeds rustiger.

Na een kwartier kwam de liftman en die heeft ons bevrijd, dus eind goed al goed.

De zaterdag er op naar de Veteranen dag

in Den Haag geweest was erg indrukwekkend maar vooral veel mensen.

Een paar optredens gezien va Do en Rob de Nijs, was wel leuk.

Hierna zijn we naar de Haagse Kunstkring gegaan voor de opening van de tentoonstelling Tableau 2009,

1 van onze vrienden exposeerde daar een aantal schilderijen en een aantal dichtvriendjes, vriendinnetjes traden daar op.

Er waren mooie dingen, maar voor ons zwaar boven de begroting 

Was weer een gezellige dag met prachtig weer