donderdag 20 augustus 2009

Daar ben ik weer….

 

ik ben de laatste weken met van alles en nog wat bezig geweest daarom niet veel tijd gehad om een stukje te schrijven voor mijn blog dus bij deze.

Ja en waar  heb ik het zoal druk mee, in ieder geval met een nieuwe look voor mijn site, is erg leuk werk om te doen maar het vreet tijd, nou dit weekend heb ik hem dan on-site gedaan.

 

image

Ben benieuwd naar de reacties.

 

 

Uiteraard bestaat er meer in het leven buiten het internet en daar ben ik ook lekker mee bezig geweest.,  bij een heel erg gezellig huwelijks feest geweest van mijn Vrienden Ferry en Jane.

Jane ken ik al van de basisschool , das nou ook al weer bijna 39 jaar geleden (yes time flyes) maar nog steeds hebben we een leuk contact.

 Afb0103

Daar ook mijn vriendin Marja tegengekomen (dat was destijds mijn eerste vriendinnetje)

We hebben lekker de jaren zeventig overgedaan, hebben gezongen gedanst maar vooral ontzettend veel plezier gehad, en dat allemaal zonder kater de volgende dag.

Werk ging ook gewoon door en dat bracht ook de nodige drukte, en dat zelfs als heel Nederland aan het strand lag te bakken of bezig was de BBQ voor te bereiden, maar geloof me mijn tijd komt nog wel.

 

Ook daar mee bezig geweest,  we hebben al behoorlijk wat dingen kunnen regelen voor ons Amerika avontuur.

Vliegtickets, autohuur, hotel en noem maar op.

 

Ook weer naar Pulchri geweest en daar genoten van een heerlijke pan  mosselen en een paar goeie gesprekken,

 

Al met al houdt het ons allemaal lekker van de straat en gaat ons leventje gestaag door.

 

Groeten Cees