maandag 14 september 2009

Time Fly’s

En het leven gaat verder,  zo was het weer eens tijd om een stukje voor mijn blog te schrijven.

Ben momenteel met van alles en nog wat bezig, op mijn werk ben ik Windows 7 aan het uitpuzzelen en ben er tot nog toe erg enthousiast over.

 

image 

Het is een echte verbetering ten opzicht  van Windows XP en zelfs van Vista.

Vele extra opties en handigheden zijn er aan het besturingssysteem toegevoegd, ook zijn er vele extra veiligheid opties ingebouwd, en voor mijn werk veel betere support functies, dus met al een prettige eerste kennismaking.

 

Thuis crashde ondertussen mij eigen   PC , dus deze tussen de bedrijven opnieuw opgebouwd en via backup’s mijn bestanden kunnen terugzetten, en hij   loppt gelukkig weer als een zonnetje

Twee weken geleden  een  weekend in Langweer geweest en ondanks het slechte weer  hebben we het ontzettend  naar ons zin gehad.

Foto0012

 

Was zelfs openhaard weer, dus s ‘avond een paar blokken op de haard en lekker genieten.

 

Foto0030

Ook hebben we nog wat gewerkt de heg heeft een scheerbeurt gehad zij het met de nodige tegenslagen.

We waren lekker aan het werk totdat de de snoer van de Hegge knipper doorsneed.

 

Dus snel naar Joure en daar de snoer laten maken om daarna uiteraard super voorzichtig te werk gegaan, hij staat er nu weer mooi bij.

 

Zaterdagavond een lekker pizzza tje gegeten bij ons favoriete Italiaanse restaurant “

La Buena Cucina “

 

image

 

, was lekker en gezellig.

 

Afgelopen weekend bij de repetities van Prinsjesdag geweest, maar daar over in een volgend bericht.

 

Dus tot later deze week,

 

Cees