vrijdag 1 januari 2010

Een nieuw jaar een nieuw uiterlijk

 

 

image 

Allereerst wil ik een ieder die dit leest een Mooi,gezond, knallend en inspirerend 2010 wensen.

En je ziet het het ziet er op mijn weblog net weer even iets anders uit, had helemaal genoeg van die ouwe jas, ik dacht een nieuw jaar een nieuw jasje.

 

Gisteravond in Amsterdam het oude jaar er stevig uit geknald niet met vuurwerk maar met champagne kurken, was supergezellig.

Heel erg gelachen gezongen gedanst en gepraat tot in de hele kleine uurtjes.

 

Afb0390

Met onze vriendin Truus het Amsterdamse kroegleven is laten zien wat deze Hagenezen feest kunnen maken, hadden ze niet echt verwacht.

 

 

En vanochtend stond ik zonder kater en stond om 9 uur weer naast m’n bedje, even gedacht aan de nieuwjaar duik, maar uiteindelijk niet gedaan, we kozen vellig voor het Nieuwjaarsconcert op TV, was oubollig maar door zijn oubolligheid ook weer leuk.

 

Vanmiddag de kop wel even fris gemaakt met een lekkere strandwandeling.

 

En wat betreft goede voornemens daar doen we niet aan, ik verwacht dat er in 2010 een nieuw familielid bijkomt en wel te weten in de vorm van een hond.

 

 

Laat 2010 maar komen, ben er klaar voor