woensdag 27 januari 2010

Veranderingen

 

Zoals jullie weten ben ik een mens dat openstaat voor veranderingen en verbeteringen, heb ik er deze week een paar doorgevoerd en geprobeerd.

Allereerst ben ik uitgebreid de browser Google Chrome aan het proberen en testen.

Afgelopen week is er een nieuwe versie uitgekomen en deze ondersteund zelfs. extensies.

Ik zelf ben een groot firefox fan en laat me niet zo snel van de wijs brengen, maar met deze nieuw build  kom ik wel erg in de verleiding.

Zeker nu je deze snelle brouwser met de uitbreidingen helemaal nog je eigen smaak en zin kunt laten werken en er uit kunt laten zien.

Wat erg opvalt en prettig is dat Google Chrome erg snel opstart en de  pagina’s  laden zeer snel( zelf iets sneller dan in Firefox)

Met Internet Explorer doe ik eigenlijk al een hele tijd niet meer.

Wat wel mogelijk is in zowel Google als Firefox is een IE view ( is een aparte extensie), daarmee laad je de pagina met de engine van IE kan soms handig/nodig zijn

Ook de looks van google zijn oke, en prettige brouwser om meer te werken, maar blijf denk ik voorlopig voor nu trouw aan de vuurvos.

Ook heb ik op dit weblog.

Knipsel

heb ik een verandering aangebracht, ik kreeg namelijk zeer geregeld de opmerking dat mensen niet konden of niet goed konden reageren op mijn weblog.

Daarom op zoek gegaan naar een alternatief en deze gevonden in : Intensedebate.Knipsel

Het standaard reactie formulier van Blogger is nou niet echt gebruikers vriendelijk.

deze helemaal ingericht en op de site geplaatst in de hoop dat jullie hier makkelijker een eventuele reactie-opmerking kunnen plaatsen.

Ben uiteraard benieuwd of dit prettiger werkt, nou ben benieuwd en hoor-lees het graag.

 

Gegroet

Cees